GO WORK SHOP

 Geçen sene arkadaşımın önerisi ile Şibumi – Trevanian (Rodney William Whitaker) okumuştum bayılmıştım orada oyanan GO oyununu da çok çok merak etmiştim setlerini aramıştım vss ama oynamak öğrenmek kısmet olmadı  oyun satranç tarzı zeka ve strateji oyunu ve eminim satranç seven tüm çocuklar bayılacaktır…

Go work shop düzenleniyor mesajını okuyunca çok heyecanlandım ve Deniz hanımla temasa geçtim hemen Ege ile beraber bir arkadaş grup oluşturup kaydımızı yaptırdık . Dersler Gümüşsuyunda olacak cumartesi saat 14 grubu bizim grup olacak , Hocamızın ismi Mehmet Emin Barsbey 2 aylık kaydımızı yaptırdık cumartesini heyecanla bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

