Şeşen Vakfında Seda Bağcan ve çocuklarla mantra çalışması

Pazar sabahta sınavım olduğu için bu çalışmayı kaçıracağıma üzülüyordum bende rica ettim son dakikalarına en azından yetişirsem gelmek isterim diye…

Sınavdan çıkıp çocukları alıp hemen çıktık geç uyandıkları içinde henüz kahvaltı etmemişlerdi sahilde havada çok güzledi Çengelköy’de çocuklarla börek poğça limonata çeşitlemesi yaptık onlar içinde değişik oldu:) Sonrasında Kanlıca’daki Şeşen vakfına gittik ve ben içeri girince cenette geldim dedim:))) Nasıl güzel bir köşk nasıl güzel bir bahçede çiçekler ağaçlar mekana bayıldım. Çocuklarda bayıldı .. Hemen çiçekleri koklayıp saklanbaç oynamaya başladılar o arada Seda hanımda ara vermiş diğer arkadaşlarımızda bahçeye indi çocukların keyfine diyecek yoktu:)

Kesinlikle Sibel’cim burada resim dersi istiyoruz acil olarak bizim kurslar bitince:) Bahçede oturmak insana nasıl huzur veriyor, çocukların yaratıcılıklarınında tavan yapacağı ve çok eğlenecekleri kesin.

Sonrasında o güzel müzik eşliğinde mantraları söylemeye başladık, Deniz ortada maskot oldu zaten yoga ya bayıldığı için bizimle beraber hareketleri yapmaya çalıştı, diğerleri güzel behçenin çağrısına dayanamadılar.. Çok güzel keyifli bir gün oldu Şeşen vakfına ,Gülçin’e, Seda hanıma teşekkürler çok keyifli sıcak bir gün geçirdik..

Devamında sahile inip Kanlıca yoğurtları yiyip martılara simitler atıp Ihlamur Kasrındaki sihirli hareketler atölyesi bizim grup için yeni başlayan çalışmaya katılmak için gittik:)

Bir Cevap Yazın

