Ege’nin ve Deniz’in Okudukları Karda Ayak İzleri…

Karda ayak izleri

İyi cüceleri sevgili arkadaşım Ülfet sayesinde keşfettim sağolsun. Geçen aylarda Behiç beyin çalışmasına da grup oluşturmuştum ama biz hasta olduğumuz için üzülerek kaçırmıştık Dün yine sağolsun Ülfet’in mesajı yeni bir blogg yaptıkları gördüm bayıldım bayıldım içinde kayboldum. Hele hele bizim elimizde olan kitapları yayınlamış olmaları da bana ayrı gurur verdi doğru ve güzel kitaplar seçebildiğim için:)

Ve takip etmenizi öneririm bloggu kitapları okurken birde onların bakış açısı ile okuyorum 🙂 Yorumlar harika yazarının Japon olduğuna dikkat etmemiştim kitabı okurken..

Değerlendirmenin üzerine yazacak bir şey yok güzel bir kitap yazıların düz değil izleri takip ederek yazılması değişik çocukların ilgisini çok çekiyor. Resimlemeler güzel.. Yazı aşağıda,

Değişmek Mümkün mü? Karda Ayak İzleri…

Ayrıca linkide burada

http://www.birdolapkitap.com/

Bence müptelası olacaksınız!

Bir Cevap Yazın

