Evcil Jüpiter Rahmi Koç Müzesi

Cumartesi erken uyandık EGE’ye jüpiter çalışmasına gideceğimizi söylediğim için çok heyecanlı idi:)Kahvaltı da sohbet ediyoruz!

Ege ; Anne hamurdan mı Jüpiter yapacağız??

Ben ; Bilmiyorum.

Ege ; Anne Jüpiter’in resmini mi yapacağız ?

Ben;  Bilmiyorum süpriz olacak?

Ege ;  Nerede olacak  Çalışma?

Ben;  Rahmi Koç Müzesinde,

Ege; Heyoooo!! Yaşasın çok özlemiştim Artık 8 yaşındayım Denizaltı nada girebilir miyim?

Ben;  bilmiyorum  bugün programımız çok yoğun!!

Hazırlık aşamasında Deniz kızım kıyafetine karar veremedi 3 kere kıyafet değiştirdik benim sinirler zıplamadan dışarı attık kendimizi.)

Neyse ki tam saat 11,05 ta Rahmi Koç müzesinde çalışmanın olacağı Vapur da idik:))Evet çalışmalar Vapurda oluyor çok güzel düzenlemişler çocuklar denizin üzerinde çalışmalarını yapıyorlar…

Buket abla çok tatlı kısa bir konuşma ve bilgilendirme yaptı astronomi eğitmeni Mehmet Durgel ile çocukları tanıştırdıktan sonra biz anneleri dışarı aldı..

Hava çok çok güzeldi güneş mis gibiydi biraz dolaştık dışarıda genel müdür ve pazarlama müdürü ile tanıştık geçen sene Haliç’te gezi yapan ESRA teknesi hakkında bilgi rica ettik önümüzdeki haftada başka bir tekne başlıyormuş yine Haliç’te gezilere:)Heyecanla bekliyorum..

Yeni şeyler eklenmiş her geldiğimizde değişiyor burası:)) Hediyelik eşyalar ve kitaplar güzeldi.. Sonra ücretsiz atlı karınca Deniz 3-4 tur attı parkta oynadı bizde güneşin tadını çıkardık..

12,30 gibi tekneye geri döndük ve çocukların hazırladığı süpriz çok güzeldi. Metal bir çubuğa Jüpiter ve uydularını yapmışlardı.

Bende uydularını öğrendim sayesinde İO, Europa, Ganymede,Callisto.

Devamında hızlıca Go dersimiz için Taksim’e gittik

Fotoğrafları site paylaşacağız

http://www.cocuklagezeriz.biz

Bir Cevap Yazın

