Boğaziçi Üniversitesi Çocuk ve Korofest Şenliği

Arkadaşım Emine pazar günü Boğaziçi Üniversitesindeki korofest şenliğinde ki çocuklarla olacak çalışmasını haber verince çok sevindim hem üniversitenin bahçesi öyle güzelki orada gezeriz hemde çalışmaya gideriz dedim:))

Rezervasyon işini son ana bırakınca birkaç kişi ile konuştum ama çalışmaya katılımcı sayısı vs ile ilgili kesin bilgilere bir türlü ulaşamadım ama yinede telefondaki bayan muhakkak gelin deyince pazar kahvaltı sonrası çıktık.

Boğaziçi Üniversitesinin bahçesini bu yaz arkadaşım sayesinde ofisimiz Etiler’de  iken keşfetmiştim Nasıl güzel bir manzara ağaçlar mis gibi çiçekler burada çalışanlar ve öğrenciler dünyanın en şanslı insanları diye düşündüm şahsen çok kıskandım.

Ege ilk giriş yolunda anne ben burayı biliyorum hani bir kere bir Üniversiteye gitmiştik test yapmışlardı, ben hatırlamakta zorlandım imdadıma eşim yetişti 2 sene önce Koç Üniversitesi psikoloji öğrencilerinin bir çalışması için Deniz’i götürmüştüm  okulun girişi aynen oraya benziyordu:)))) Ege’nin hafızasına yetişmekte çok zorlanıyorum çoğu zaman:)

Bahçeye girdik başka bir şenlikte bulduk kendimizi:))Üniversitenin çocuklar için düzenlediği bir şenlik:) Profilo ev aletlerinin sponsorluğunda kurulmuş hamur atölyeleri çuval yarışları, tşört boyama, çamurdan heykeller,yüz boyama , sandalye kapmaca  vss çimenlerin üzerinde çok güzeldi bizimkiler aldılar tşörtleri uzun süre boya ile uğraştılar.

Korofeste katılamamış olsak ta çocuk şenliği eğlenceli idi ..Üniversite öğrencileri sosyal sorumluluk projesi ile çevredeki devlet okulları için düzenliyorlarmış bu şenliği buda çevredeki çocuklar için çok hoş ve şenlikle ilgilenen öğrenciler canla başla çalışıyorlardır takdir ettim, birde görme özürlü iki üç üniversite öğrencisi görme özürlü iki üç tane çocukla ilgileniyorlar şenlikte eğlenmeleri için çabalıyorlardı buda çok hoştu. Böylece Ege ve Deniz’de ellerinde beyaz sopaları olan kişilere yürürken dikkat etmeleri gerektiğinde de yardım etmeleri gerektiğini öğrenmiş oldular

Sonra aşağılara inip boğaza karşı  bankta oturduk manzara muhteşem zaten kokular mis gibi … Deniz her tarafta bol olan kedilerle oynadı , Ege birkaç haftadır araştırdığı karıncalarla ilgilendi hatta karınca araştırmacısı olmaya karar verdi bende eğer okullarını güzel okur bu okulu kazanırsan Karınca inceleyebileceğini söyledim:))

Okulu mekan olarak çok sevdiler içerilerdeki karma WC lerden hiç hoşlanmadı kokusundan dolayı:((( Sonra Deniz’le gittik oda hiç beğenmedi anne çok pis yerler ıslak dedi:((

Ama mekan çiçekler renkler manzara dünyada böyle güzel bir yerde başka okul yoktur sanırım..Sonrasında ağaç evde yemek yedikten sonra Ihlamur Haskırnda sihirli hareketler 3. dersimize gittik:)

Fotoğraflar sitede

http://www.cocuklagezeriz.biz

Bir Cevap Yazın

