Ege’nin Okudukları Zürafa İle Gergedan

Türkiye İş bankası Kültür Yayaınların dan Yazar Lesley Sims,  ilk okuma serisi ikinci seviye .

Söz danışmanlık’tan sevgili Sibel kitap okumayı sevdirmek ile ilgili bir dosya yollamıştı hemen yazıcıdan döküm alıp eve götürmüştüm ilk birkaç sayfa okumuştum ama yapılacaklar arasında bekliyordu:) Dün akşam baktım arkasına resim yapmış Ege bir sayfasına onu aldım okuduk ve uyguladık sizede öneririm:))

Anne Baba kitap seçme yarışında.

Çocuğun okumadığı iki kitap seçilir.

Sonra anne bir kitabı okur , baba diğerini okur içinden  sonrada en güzel kitap kendisinin olduğuna dair anlatırlar çocukta sorular sorar ve hangisini seçerse o kazanır anne yada baba:))Çocuğu teşvik etmek için harika akşam bizde baba kazandı..

Hızlıca kitabı okudu bende benim kitabımı sakın okuma yarın saklayacağım dedim heyecanla bendeki kitabı bekliyordu bugün okur sanırım:))

Ben İş Kültür Yayınlarının İlk okuma serisini seviyorum küçük çantaya sığacak gibi kalın ciltli vede resimlemeler renkler süper ayrıca yağlı kağıt özellikle 1.sınıfta ilk okumaya geçişte çocukları teşvik ediyor seviyelerde vardı bunlarda yazıların azlığını çokluğunu belirliyor..

1. sınıf yeni okumaya geçmiş çocuklar az yazılı bol ve güzel resimler okudukça bir kitabı bitirme şevki eklenince daha keyifli okuyorlar

Kitap Afrika masalı güzel çizilmiş hayvan karakterleri çocukların her zaman ilgisini çok çekiyor, Kitabın sorunda mini sorular var 8 farkı bul, resimdeki kulübeleri ağaçları ve ayak izlerini bul 5 yada 6 resim var konu sıralamasına göre diz gibi sorularda kitabı ne kadar ilgi ile okuduğu konusunda size yardımcı oluyor:)Ve güzel bir aktivite oluyor

Bol güzel kitaplı günler

Bir Cevap Yazın

