Ege’nin Okudukları ve Aytül Akal ile Tanıştık

Çalışırken ne kadar yapabilirsem yapmaya çalışıyorum oğlum 1. sınıf oldu bu sene geçen senede devlet anaokulunda idi orada da elimden geleni yapmaya çalıştım ..  Ege hafta sonu çok yoğun aktivite atölye sergi ne varsa gezen bir çocuk böyle bir annenin çocuğu da olmak zor da olabilir bilemiyorum:)) Ama okulundaki arkadaşları ile de aynı sergileri ben olmadan gezsin sanat çalışmalarında bulunsun okuduğu kitapların yazarlarını arkadaşları ile paylaşsın tartışsın konuşsun istiyorum.

Dolayısı ile okulumuzda davet ettiğimiz 2. yazarımız Aytül Akal cuma okulumuza geldi iyiki de geldi hoş geldi:) Bu sefer bende öğle saatinde yazar okulumuzda olduğunda olabildim . Kendisi ile tanışma ve sohbet etme şansım oldu gerçi bir kezde fuarda kısa süreliğine tanışmıştık.

Aynı kitaplardaki karakterlerine benziyor özellikle “öğretmenin sihirli  şapkası”  kitabındaki eğlenceli keyifli öğretmene benziyor :))

Salondaki ilk anda çocuklarla tanışması hitabı mikrafonsuz bile sesini arka sıralara kadar duyurabilmesi çocukların her daim ilgilerini yoğun tutabilmesi süperdi.. Ama benim zamanım dolduğu için üzülerek erken ayrıldım..

Esas geleceğim konuya geldi iyi ki okulumuza gelmiş iyki çocuklarla böyle sohbet etmiş iyi ki böyle güzel kitapları var:))

Cuma bir sürü kitaplarını daha aldık hepsi ayrı ayrı güzel okudukça paylaşacağım. Ege cuma ilgisiz gibiydi ama cumartesi sabah erkenden uyandık (normalde kitap okuması için anlaşmamız vardı her gün 1 kitap ve 5 TL kumbaraya atılacaktı benim tarafımdan) . Ben kahvaltı hazırlıyorum baktım Tv açılmadı ve hemen bir kitaba başlamış “Park yiyen Robot ” o bitti “Cadı Burunlu Fabrika” o bitti kahvaltıya oturduk balkonda “Üç gözlü Çocuk” aldı yemek yerken de kitabını okuyordu:) Kardeşi de abisini görünce hemen “Şeker Canavarı”nı aldı.

Devamın da kitabın arkasını inceledi kitapları tek tek okudu onda olmayanları söyledi ve söyleşide bahsettiği ilk yazdığı kitap varmış onu  sipariş verdi bana:)

Bu yaşadıklarım bana çok güzel geldi çocuklar ilgisiz gibi görünse bile herşeyden ne güzel kazanımlar çıkarıyorlar kendilerine  iyi ki okulumuza geldiniz teşekkürler

Bu manzara bana yetti iyki varlar

Bir Cevap Yazın

