Biraz’da Alışveriş:))Ekmek Makinası, Seramik Tava Kokusuz Çelik termos

Cumartesi sabah yüzdük sonra Anne Çocuk yogası vardı ona katıldık Deniz ve Ege ile öğleden sonra arkadaşımız da olacağımız için hızlıca eve geldik çocuklar parkta oynarken ben hazırlandım sıra ile geldiler hazırlığım bitmemişti kapıdan çıktık ki çantamız içeride kaldı telefon anahtar cüzdan her şey:)Ve ezberimde olan sadece kız kardeşimin ev telefon numarası:)

Neyse baba ulaştım anahtar getirdi çantamızı aldık arkadaşıma yola çıktık:) Çocuklar ev de oynamak tanda keyif alıyorlar:)

Sonrasında 212’ye uğradık hiç gitmemiştim ne güzelmiş ferah geniş bir alışveriş merkezi üst kattaki oyun alanına hiç girmedim ama çok cezbedici:)

Esse’ye uğradım burası en büyük mağazası imiş ekmek makinası  149,TL’den 99TL’ye indiğini görünce bu sefer kaçırmak istemedim:))

3 sene önce Sinbo’yu 99.-TL’ye almıştım ki bu makinanın artıları çok

  • Çift bıçaklı daha iyi yoğuruyor ve ekmekler yukarı doğru değil enlemesine geniş oluyor .
  • Gri renkli beyaz değil ısıdan etkilenip sararma olmaz, annem beyazlatacağım diye üstündeki tüm yazıları silmişti eski makinanın burada yazılar tuşların altında üstünde yazılı değil,daha estetik duruyor,
  • On/OF düğmesi var ki fişte takılı bile dursa açıp kapatabiliyorsun iyi bir özellik
  • Timer var güncel saati gösteriyor ,
  • Ayrıca sıcak ısıtma modu varki ekstradan daha pişirmek istediğinizde güzel özellik
  • Birde tüm aşamalarını kendinizin programlayacağı bir program var yoğurmasını 20 dakika yapmak istiyorum, mayalama 2 saat istiyorum gibi kendinize özel yapabilirsiniz ki bu Tam buğday ekmeği yapımın da fayda sağlar diye düşündüm:))

http://www.esse.com.tr/ProductDetails.aspx?ProductID=17838

Green Pan tava almıştım minik  indirime girdiğini görünce şimdi pilav tenceresi büyük tava setini aldım 149,-TL’ye inmiş:)

Teflon değil kansorojen değil en önemli özelliği:) Yapışmaz cam ve seramik yapımında kullanılan doğal hammadelerden  üretilmiş oda burada

http://www.esse.com.tr/ProductDetails.aspx?ProductID=21015

Ve çocukların okula giderken yanlarında güvenli göndereceğim termos 19TL idi:)Hem içi çelik koku yapmayanlardan hemde hafif ince çantada taşırken ağırlık yapmayacak:)Okul zamanı çok aramıştık şimdi aldım seneye kullanır diye:))Gerçi hafta sonu için yanımızda taşımaya başladık bile:)

http://www.esse.com.tr/ProductDetails.aspx?ProductID=23098

Biraz’da Alışveriş:))Ekmek Makinası, Seramik Tava Kokusuz Çelik termos” üzerine 2 yorum

  1. Ekmek makinasında ekmek yapmağa ara verdim mutfakta nereye saklanacaklar arasında yer arananlardan:)Bazen çocuklarla ekmek yapmak için çıkarıyorum ama…O tencere ve tavalardan bende çok memnunum , diğer tabanı sarı olan sadece aluminyum ve seramik olanlardan değil bu tavalar piyasadaki tabanı sarı olanlarda aluminyum var aman dikkat direk ağır metal yüklemsine sebep:((((

  2. Ekmek makinesini 150 kilo olmamak icin almıyorum. :((
    Ama uzun zamandir o seramik tencerelerim var cok memnunum. Oburu neydi? Matara. Tupperware var bende. Iyidir.
    Gule gule kullan.

Bir Cevap Yazın

