La Vita Şaşkınbakkal’da kahvaltı ve Burgazada

Bu hafta sonu Ankara’dan arkadaşımızın geleceğini öğrendik tam gün beraber geçirelim dedik.)Özleşmişiz  sayesinde bir araya geldik toparlandık:)

Saat 9,30da La Vita Şaşkınbakkal’da idik. Sağolsun Mine’cim ilgilenmiş bize güzel bir masa hazırlatmıştı. Hava çok sıcak olmasına rağmen ağaçlar altında üfül üfül eserken biz kahvaltıları mızı yaptık:)) Menemen ve omlet harika idi:)

Sonrasında çocuklarla ne kadar olacak sa bağdat caddesinde biraz dolaştık mağzada elbise denerken kızlar annelerine elbise seçti seçimler süperdi:))

Bostancı iskelesinden Burgazada vapuruna bindik:)Geçen sefer geldiğimizde yağmurlu idi bu sefer tam tersi mis gibi güneş insanın içini ısıtıyordu:) Vapurla gitmek çok keyifli mis gibi deniz kokusu martılar beyaz beyaz köpüren deniz :)Burgazada’ya inince dinginliği sakinliği hemen diğer adalardan farkını hissettiriyor size. Ve buram buram iyot kokusu beni çocukluğuma götürüyor. Ege kıyılarında sanki Çanakkale’de ,Cunda idim.

Keyifli çiçek bahçeleri içindeki evlerin arasından tarihi çınar ağacının oraya geldik ve gizli bahçe olan cem evinin çay bahçesindeyiz:)

Deniz hemen anne yaşasın dutlar kırmızı olmuş deyip dut ağacındaki klasik yerimizi aldık dutları toplamaya başladık:) Anne ben dutları çok seviyorum deyip dut ağacında bana olmuş dutları gösterip toplantı:)

Diğerleri hamak kapma yarışına girdiler:)Bizde gölgede oturduk gözlemeleri söyledik sohbet ettik:)

Bu arada ben yeni aldığım elbisemi vapurda unutmuşum hemensahilde deniz işletmelerine gittim çok yardımsever ilgili idiler binlerce kez teşekkürler :)Hemen bizim bindiğimiz vapuru telsizle buldular anons ettiler ve çantam tam orada imiş:)Bostancı iskelesine bıraktılar dönüşte de teslim aldım:)

Dönüşte yine vapurda üst kata kurulduk Heybeli ve Büyükada’ya uğrayarak dönüş yoluna geçtik Akşam üstü deniz harika idi yelkenler açılmış yelkenleri izledikçe kalbimin heyecanı müthişti ve inşallah böyle bir teknem olur diyerek dönüş yolunda ilerledik:)

Çocuklarda artık özgürlük parkındaki tiyatro için enerji kalmadığından eve dönmeye karar verdik:)

Bir Cevap Yazın

