Kabatepe Çadır Kampı

Herşey 1 ay önce DECATHLON mağazasını ziyaretimizle başladı aslında . Mağaza tüm aile fertlerine hitap ediyordu ben ve eşim dalış malzemelerini inceledik çocuklar bsiklet ve çadır:)

Çadırlara girip biz çadır istiyoruz deyince tamam dedik baktık inceledik tam bize göre bir çadıra karar kıldık ki kalmamış:(Biz de masa tenisi raketi , valeybol topu, Ege için krampon , uzun futbol çorabı futbol topu ile çıktık:)Bu arada burada uygun fiyatlı çocuklar adına her şey var hepsi bir arada.

Çarşamba akşam baba oğul yine ziyarete gittiklerinde çadırın geldiğini görmüşler alıp geldiler hafta sonu çadıra gidiyoruz diye:)

Ve işten 1 gün izin alma stresi, sonra çadıra uygun gidip uygun bir kamp yatağı alındı nevresim ve yorganı içinde.

Cumartesi sabaha karşı yola çıktık çocuklar heyecandan uyumadı. Saat 10 gibi Kabatepe orman kampında idik.

Günlük çadır alanı kirası 15,-TL , elektrik istersen 5,-TL, eğer buzdolabı da kiralamak istersen 5,-TL. Kamp alanları parsel ve blok numaraları ile numaralandırmışlar ödemeyi yaptıktan sonra seni yönlendiriyorlar.

Her blokta çamaşır  ve  yemek için alan var birde duşlar tuvaletler, duşlarda soğuk su var ama:)

Kamp alanı yoğun sık çam ormanı, mis gibi.Gelen çadırcıların çoğu öğretmen yada Almancı.

Çadırın kurulumu maksimum 10 dakika sürüyor çocukların oyun evi gibi. Kamp yatağını da 5 dakikada şişirip nevresimi geçiriyorsun ve çok önemli kapısı devamlı kapalı olmalı içeri sinek böcek girmemesi için.

Sonrasında mis gibi çam kokuları arasında yürüyerek sahile iniyorsun önünüz kum ve uzun bir mesafe deniz sığ kumluk tam çocuklar için burada su ılık hatta sıcak çocuklar bayıldı buraya sahilde istenirse günde 3,-TL ye şezlong kiralanabiliyor , şemsiyeye bence hiç gerek yok ağaçların altında istediğiniz gibi yayılabiliyorsunuz.

Hemen ağaçlar altında market restoran var marketten istediklerinizi temin edebiliyorsunuz ,yemekler genelde sucuk ekmek ve hazır köfte dolayısı ile pek burada biz yemek yemeyi tercih etmedik, Buraya araba ile 5 dakika mesafede yol üstünde Doyuran gözleme evi var tarlaların ortasında kurulmuş asma altında bahçesinde erik şeftali ağaçları olan bir korumalı bir alanda köpek olan bir mekan:) Ve çocuklar bu köpeğe bayıldı köpeğin önünde bir top tellerin arkasında bizimkilerle kovalamaca oynadı bizimkilerini her gördüğünde topu ağzına alıp koşmaya başlıyordu:)

Öncelikle kahvaltı 10,-TL tabakta peynir zeytin reçelleri biber salçası sucuk ve yağda yumurta var çay sınırız ve koca bir tabak arka bahçeden toplanmış domates salatalık biber ve mis gibi bol zeytinyağı:)

Çocuklar için kendi yaptıkları limonata ve kendi kayısı şeftali ağaçlarından toplanıp yapılmış meyva suyu:)

Öğlen bol kıymalı, peynirli gözleme, kendi hayvanlarından yaptırdıklarını söyledikleri köfte ve yanında mis gibi kupada bol köpüklü yayık ayran bana çocukluğumu hatırlattı:)

Yazları Çanakkale İntepe’deki köye gitmeyi kardeşlerimle dört gözle beklerdik yazın maksimum 1 hafta yada 10 gün giderdik tam İntepe’nin girişinde Güzelyalı’yı geçince çam ormanı içinde abide manzaralı bir restoran vardı ve buranın meşhur yayık ayranı kocaman seramik kupalarda bol köpüklü içerdik:)

Gün içinde neler yaptık Ege’nin ısrarı ile sanırım 4. gidişi olacak Abide’ye gittik ama hala müze tadilatı bitmemiş hüsranla döndük:(

Bir akşam arabayı Kilitbahir’de bırakıp Çanakkale’ye motorla geçtik.Gün içinde denizde oynadık sahilde dolaşıp minik taşlar topladık, Şnorkel yaptık deniz altından Ege çok güzel bir deniz tarağı çıkardı. Ege hayvanları ve özellikle Salvador Dali gibi sinekleri sevdiğini keşfetti:)