Deniz için Anaokulu Alışverişi 1

Deniz bu sene abisinin okulunda anaokuluna başlayacak onun için teşvik edici olsun diye bugün öğlen çanta aldım LCW de üzerine klipsle takılan beslenme çantası var pembe kelebekli bir çanta kahraman resmi yok. Çok güzel bayıldım beslenme çantasının çantaya takılıyor olması işlevsel. Fiyatı 19TL.

Ayakkabılar vardı morlu bilekten bağlı bayıldım numarası yoktu başka LCW’den alacağım. 29.-TL idi.

Birde mayıs ayında abisi için aldığım termostan aldım ESSE’den çelik ama hafif içi koku yapmayan pas yapmayan hemde aynı fiyata aldım 19,-TL. Linki aşağıda kapağı çevirmeli açılan modelini aldım ben.

http://www.esse.com.tr/ProductDetails.aspx?ProductID=23098

Özellikle termoslara dikkat içi alüminyum kaplama sakın almayın hem sağlıksız hemde içi pas yapıyor önceki yıllarda NEXT mağazasından almıştım 1 ay içinde içi paslandı:(

Bir Cevap Yazın

