Bir Dolap Kitap Çocuk kitapları için Ücretsiz E-Katalok Hazırlamış

Bu bloga bayılıyorum çocuk kitapları için gelen günlük yorumları heyecanla her gün okuyorum şimdi kitapları için bir e katalok oluşturmuşlar bayıldım çok güzel hemen ben kendi çocuklarım için basıp götüreceğim:)

Özellikle çocuk kitapları hakkındaki yorumları takip etmek kitap alacağımda bana referans olması bu kitap acaba benim çocuklarıma uyarmı bakalım ne demişler diye araştırmak istediğimde benim için harika bir referans:)

Hele hele daha önce aldığım kitapların burada yorumlarını okumak bana ayrı keyif veriyor:)

Çocuk kitabı okumaktan keyif alıyorsanız , çocuğunuzla kitap okumaktan hoşlanıyorsanız, çocuğuma ne kitap alsam bu yaş itibari ile diye düşünüyorsanız , bol bol kitaplı günler dilerim:)

İşte E-katalok

http://www.birdolapkitap.com/wp-content/uploads/2010/10/Bir-Dolap-Kitap-E-Katalog-1.pdf


Not: AA bu arada bu kitapları yorumlayanlarla nasıl tanışırım derseniz anadolu yakasındaki http://iyicuceler.wordpress.com/ kitap okuma aktivitelerine katılabilirsiniz çocuklar geçen yıl BEHİÇ  AK okuma çalışmasına gitti ama ben hala gidemedim buraya meraktayım:)

Bir Cevap Yazın

