Montessori Matematik Materyalleri Semineri

Bir iki yıldır montessori yahoo grubunu takip ediyorum ama çok aktif olamadan yaptıklarını hayretle izleyerek , hatta veli insiyatifli montessori okul kuruluş toplantılarından birine de katıldım Anadolu yakası olacağı için takibim yarım kaldı . Ve okulda bu dönem başlamış.

Kitaplarını okuyamadım ama felsefe olarak HER ÇOCUK BİR BİREYDİR kelimelerini duyduğum anda beni çok heyecanlandırdı Çocukların bireysel olarak öğrenmelerine önem vermesi. Özellikle tahta materyaller ile çalışılması her çocuğun çalışmalardaki heyecanları. Atatürk’ün zamanında okullarda bu sistemi tavsiye etmesi gibi şeyler bana çok sıcak geldi.

Daha önce seminerlere katılamamıştım bu seminere sağolsun Nuran’ın ilgisi  ile katılabildim çok çok teşekkürler. Semineri Ankara’daki  Binbirçiçek anaokulunun kurucusu Hilal Mutlusoy Öktem verdi. Hilal hanıma bayıldım pozitif enerjisi sisteme olan heyecanı şevki her bir materyali anlatımındaki devam eden heyecanı beni de çok heyecanlandırdı.

Seminer notlarını zamansızlıktan yazamadım ama grupta gördüm ki bazı arkadaşlar çok geniş detaylı paylaşmışlar .

Her bir materyal beni çok heyecanlandırdı 4 yaşındaki bir çocuğun dahi sayılarla bu kadar keyifli haşır neşir olabileceği fikri bile güzel. Özellikle anaokulların da kesinlikle bu materyaller müfredata girmeli:) Ama iyi haber Üsküdar İMKB kız meslek lisesindeki öğrencilerin okulunda bir montessori sınıfı var ve eğitimlerini alıyorlar:)

Keşke ilköğretim içinde uzmanlar olsa sadece matematik için bile olsa eğitim verilse:)

Seminer detayları ekteki blokta çok güzel anlatılmış teşekkürler,

Montessori Matematik Materyalleri  Semineri detayları

Seminerde emeği geçen herkese teşekkürler , Cumartesi günü sabah 10’dan akşam 5’e kadar her bir materyali aynı heyecanla anlatan Hilal hanıma binlerce teşekkür.

Bir Cevap Yazın

