Okul Alışverişine Başlangıçlarım

Yazacak o kadar çok şey birikti ki gidilen filmler yapılan atölye çalışmalar bayram tatilleri ama hepsini yazmayı bekleyince olmuyor sanırım o yüzden aradan giriş yapayım dedim.

KIRTASİYE

Öncelikle limangokids back to school diye bir kampanyası var oradan anasınıfı ve ilköğretim için özellikle sanat malzemeleri , okul çantası vede kalemlikler aldım,

Carioca boya kalemlerini çok beğeniyorum toksik etkisi olmayan yıkanabilir .. Pastel boyalarda kırılmayan çevir kapaklı kullanmayı seviyoruz ama bu markada orada satışı çıkmamıştı bizde Rose Art ın ama daha ince olan pastel boyalarından aldık .

Çantada çocuklar istesede kahramanlı almamaya çalışıyorum düz bir model aldık zaten kitaplar okulda kalıyor..

OKUL GİYİM ÇAMAŞIR

C&A dan 10’lu erkek ve kız çocuk sliplerini 16 TL den aldım.. Henüz okul ile ilgili pantolon ve tşörtler gelmemişti. Atlet ve çorap henüz almadım..

Okulun forması olsada okulun anlaşma yaptığı yerdeki pantalonları çocuğuma giydiremiyorum olmuyor:( Çok uzun olup birde zayıf olunca .. Marks&Spencer pantalonlarını geçen sene yakalayamamıştım hemen bitmişti  polo beyaz tşörtlerini almıştım leke tutmayan çok memnun kaldım ama kısa kollu!! 3 Lü 39TL 2. ürün %50 … Bu sene pantalon bulabildim 2 tane aldım.. Özellikle yaş ve boyuna göre normal kısa ve uzun bacak boyu şeklinde satışa sunulması önemli bir özellik bizim için:)İçten beli ayarlamalı.. Ayrıca kolay ütüleme leke ve su tutmama özelliği var ki okul pantalonu için iyi bir özellik:) Kullanınca yazarım etkilimi.

Uzun kollu beyaz polo yaka tşört henüz almadım bakıyorum..

DİĞER

Beslenme koymuyoruz artık eve gidip geliyor oğlum. Önceki yıl TantiToni mağzalarından almıştım pratikti..

Su matarası plastik kullanmıyoruz malum zararlarından içi sırlı ve aluminyum olanlarıda almıyorum  sırlı olanlar çarpmalardan içi dökülüp paslanıyor siz fark etmeyebiliyorsunuz. Aluminyum da ısınınca beyinde ağır metal olarak birikiyor ki zararları anlatmakla bitmez buradan birkaçını okuyabilirsiniz.. Çocuk ürünlerinde tamamen yasaklanması gerekirken her yerde satılıyor:(

Geçen yıl içi çelik termos ESSE mağazalarından almıştım %50 indirimde idi bu sene değil:( Yıl sonuna kadarda kapakları kırıldı çok çabuk altları çıktı:(

Bu sene henüz almadım hem hafif hemde özellikle anasınıfı için gezilerde kola asılabilir olması gerekiyor geçen sene sıkıntı yaşadık bu konuda:(

TantiTony termosların birkaçını inceledim ip askı işine çözüm bulursam almayı düşünüyorum ..

Şimdilik bunlar alındı.

Okul Alışverişine Başlangıçlarım” üzerine bir yorum

  1. Bu arada termos aldık dışı plastik karakterli:(içi çelik diğerlerine göre daha hafif kapak kısmı pibetli boyun askısı var isim kartı yazılabiliyor. Toys Shop İstinye Parkta bulduk 36TL

Bir Cevap Yazın

