Çevir Aç Boya Kuru boya Pastel ve Sulu boya 3’ü bir arada

Oğlum sanırım 4 yaşlarında iken keşfetmiştim bu boyaları..Pastel boya alıyorsunuz 4 yaş çocuğuda olsa 8yaş çocuğuda olsa hatta kendinizde olsanız hemen kırılır uflanır dağılır elleri boyanır titiz çocuklar ağlamaya başlar elleri ağzına götürür siz titizlenirsiniz. Çocuk yaptığı yapacağı  sanatsal çalışmadan birşey anlamaz Pastel boyalardan da nefret eder çoğu büyük gibi:)

İlk önce Biz Polisan’ın kileri keşfetmiştik Ege gördüğünde bayılmıştı sayfalarca boyama sayfalarca çizim yapmıştı. Hem yumşak hem bastırmadan renkleri güzel çıkıyor hem kırılmıyor hemde ihtiyacın kadar çevirip ucunu çıkarabiliyorsun bitince çevir ucunu kapat temiz pak hemde ekonomik uzun süre kullanabiliyorsun kırılmadığı için. Sonra büyüdü kızımında geçen yıl ilk okul alışverişini yaparken hemen bu kalemler aklıma gelmişti artık 6 renkte bize yetmiyordu sordum soruşturdum Polisan’ı aramıştım yok sadece 6 renk üretiliyor:(

Bunun üzerine kırtasiyeleri dolaşırken Office1Supestoreda karşıma 12 renkli hemde plastik kutulu Amos Clorix  marka olanları çıktı. Geçen yıl okulda kullandı bu seneye bile devretmişti bazı renkleri:)

Anaokulu öğretmenimiz bu seneki veli toplantısında velilere önerdiğinde yazıyı yazayım dedim çocuğuma boya kalemi alacağım ama nasıl pastel boya almalıyım evin her yeri kırık kalemler olmadan rahatça boyasın keyif alsın küçücük elleri yorulmadan keyifli boyamasını nasıl sağlarım derseniz:)

Bu arada yazı reklam gibi oldu ama özür piyasada benim bildiğim Çevir Kapaklı yumşak pastel boya olarak bildiklerim müthiş icat bunlar sadece:)

Colorix’ araştırırken bu sitede  metalik renkleri 24 lü renkleri vbleri olduğunu da öğrendim fiyatlarıda çok avantajlı..

Bir Cevap Yazın

