İstanbul Akvaryum

Bayramın 2. günü İstanbul turu sonrası oğlum arkadaşında kalmak istedi bütün gün gezmek sanırım yetmedi devamında evde oynamak istediler:)Sabahı 3. gün Tenten’in macerrlarını izlemişler çıkışta almaya gittik devamında programsız özgür gün ÖZGÜRLÜK parkında saatlerce oyun olunca İstanbul Akvaryum ziyareti bir sonraki güne kaldı. Bayram dolayısı ile 9 yaşa kadar çocuklar ücretsizdi . Bayram zamanı kalabalık olur endişesi olsada gittik:)
Bilet gişesindeki izdihamı görünce vazgeçtim kalabalıkta çocuklarla dolaşmak çok zor olacaktı ama kızımın ısrarı ile biletleri aldık girdik iyikide girmişiz çok kabalıkta olsa mekan o kadar büyük ki rahatça dolaşabiliyorsunuz balıkları inceleyebiliyorsunuz oturup nefes alabiliyorsunuz.
 
Giriş katta Karadeniz , Maramara Çanakkale Boğazı hoş olmuş. Ben fotoğraf çekince kızım çok kızdı hemen anne bak balıkların başı dönüyormuş çekme diye uyardı!  Onun üzerine hemen flaş kapatılıp resim çekmeye devam edildi.
Üst katta vatozları , köpekbalıklarını  üstten görüyorsunuz alt kata indiğinizde  camın arkasından görüyorsunuz Vatozlar evcil hayvan olmuşlar yukarı çıkıp şov yapıyorlar yiyecek birşeyler bekliyorlardı:)
 
Alt kata inerken Sütiş’te mola verdik dekoru çok hoş olmuş birde minik bir terası var deniz manzarası eşliğinde çaylarımızı içtik tatlılarımızı yedik:)
 
Gezinin devamında alt katta Süveyş kanalı ile devam ettik burada çocukların oyun oynayacağı bir interaktif oyuncak koymuşlar çevirdikçe Süveyş kanalı hakkında bilgi alıyorlar..
 
Cam bölmede küçük maketleri dürbünle içlerini görüyorlar eğlenceli idi Antartikada buzlara dokunmak keyifli idi.
 
Kızıldenizdeki canlılar balıklar ayrı güzel  Kızıldeniz Sharmda daldım çok farkı yok:)) Özellikle bu alanda küçük yuvarlaklar var yukarı doğru iç bükey şeklinde camlara kafanızı sokuyorsunuz sanki akvaryumun içindesiniz hissi veriyor bu alanları çok sevdik:)
AA birde playaço balıkları çocukların hepsi arabı türkü hep bir ağızdan NEMO diye konuşuyordu bir film ile su altı bu kadar güzel sevdirilebilir:)
 
Liberty batığındaki tünellerde 15 dakika oyun oynadık:) Denizaltında hamaklarda salandık .
 
Nautilius harika idi devamında denizatlarının olduğu bölümde ben fotoğraf çekmeye doyamadım hepsininde telefonla çektim bir ara profesyonel makina ile sadece Denizatı çekmeye gitmek istiyorum:)
 
Son çıkış amazon ormanları burada yoğun bir nem oluşturulmuş Deniz sıcaklığa dayanamayıp soyundu:) İlginç hayvanlar vardı..
 
Ve su altı gezisi bittikten sonraki alışveriş mağazaları anne babalar için  facia neyseki biz buradan ucuz kurtulduk:)
 
Su altı hastası biri için burası defalarce gidilebileek bir yer ve küçük bilgi notları ile de çok şey öğrenilebilecek bir yer:)
Bu arada Müze karta indirim varmış  promosyon dolayısı ile indirim yapmazlar sandım o yüzden ben kartımı göstermedim sizin aklınızda olsun.
 
 
 
 
 

Bir Cevap Yazın

