Şuşu ve Üçtekeri

Çalışan anne olarak gündüz çocuklar burnumda tütüyorlar. Ara sıra elimde hediye paketi ile eve gitmekten keyif alıyorum özellikle kitap olmasına daha çok dikkat ediyorum:) Annem işten bana kitap hediye getirirdi şeklinde hatıraları olmasını önemsiyorum .Hediye seçiminde isebirdolapkitap ‘ta çıkan günllük yazılar bana çok yardımcı oluyor:)

Görsel

Bu sefer Birdolapkitap’ta özel bir kitap tanıtımı oldu “Şuşu ve Üç Tekeri” .Yarın kızımın arkadaşlarının doğum günü olunca 3 tane hediye paketi yaptırıldı ikisi arkadaşlarına bir taneside kızıma:)

Görsel

Hediye paketini açmak keyfi ayrı güzel.Yeni kitabı aldığında bu sefer ilk yaptığı kitabı koklamak oldu:)Yeni kitap kokusunu çok seviyorum dedi:)

Kuşe kağıda basılmış kitap içinde yaş yeni  kitap kokusu daha güzel dedi:)

Şuşuyu çok sevdiler:)Çizimleri çok güzelmiş:)Oyuncakçı çok hoşlarına gitti. Minik küçük yaratıkları fark ettik kitapta.. Oyuncak detayları bisiklet hoşlarına gitti:)

Görsel

Bir ara yapabilirsem çocuk kitaplıklarının önünde kızımın arkadaşları ile oynadıkları kitap okuma oyununu yükleyeceğim:)

Şuşu ve Üç Tekeri kitabının detaylarına Birdolapkitap’tan ulaşabilirsiniz..

Bizim bisiklet aşkımız Büyükada 2007 yılıGörsel;

Düzenledikleri fotoğraf etkinliğinde biz oy vermek için:)

Bu arada ;

GörselGörsel

Yıl 2012’de çocuklarla yine adadayız:)

Şuşu ve Üçtekeri” üzerine 3 yorum

    1. Büyükada da bisikletleri bu şekilde kiralayabiliyorsun:)Yardımcı olamadım ama:(

Bir Cevap Yazın

