Çiğ Süt Aysun The Sütçü

2009 yılında sanırım bir gazete yazısında rastalamıştım ineklerin  sütleri klasik müzik eşliğinde toplanıyor diye:)

Yemleri  hazır yem değil gibi bir yazı okumuştum o dönemde mesaj attığımda yeterli süt stokları yoktu sipariş verememiştim..

Sonra bir sürü blogda sütleri ile ilgili övgü dolu yazılar okudum…

En son birkaç ay önce attığım mesaj ile bizde süt alabilmeye başladık:)

Her pazartesi güne süt ile ilgili cep telefonuma gelen mesaj ile günaydın diyorum..

İstediğim kadar sütün miktarını bildiriyorum SALI günü sütüm kapımda:)

Akşam çocuklarla sütü kaynatıp yoğurtlarımızı mayalıyoruz.

Anneannenin keyfi varsa bir kısmı sütlaç oluyor:)

Bir kısmı ilede KEFİR yapıyoruz..

Neden çiğ süt ve sütü yoğurt ve kefir olarak tüketiyoruz  derseniz Prof Ahmet Aydın’ın yazılarına çok güveniyoruz tabii Ms tedavisinde de önemli gelişmeleri olan çocuk drmuz Emin Mindan’ın önerilerinede..

Gündönümü çiftliği ile ilgili aşağıdaki blog çok detaylı yazı yazmış

Gündönümü Çiftliği bakmanızı öneririm..

Sipariş için ” thesutcu@gundonumu.biz.tr  ” adresine e-mail atıyorsunuz, Size bilgilendirme mesajı geliyor. Aşağıdaki günlerde nereye servis yaptıklarını görebilirsiniz,

Pazartesi:İstinye-Tarabya-Zekeriyaköy-Levent-Beşiktaş

Salı: Taksim-Nişantaşı-Cihangir-Mecidiyeköy

Çarşamba:Kadıköy-Acıbadem-Bostancı-Kozyatağı-Göztepe-Suadiye

Perşembe:Ataşehir-Ümraniye-Kavacık-Ömerli

Cuma:Avcılar-Bakırköy-Küçükçekmece -Büyükçekmece

Cumartesi:Halkalı-Başakşehir-Bahçeşehir- Üsküdar-Çengelköy

5 Lt süt 12 TL ödüyoruz şu an 3 TL’de servis ücreti alıyorlar , biz üst komuşumla ortak sipariş veriyoruz 10 Kg olarak.

Yakın bir tarihte umarım bizde gündönümü çiftliğini ziyaret etmiş oluruz.

 

 

Bir Cevap Yazın

