Yoğurt Dondurması

wpid-CAM04903.jpg

Çocuklar yoğurt dondurmasını çok seviyorlar, sık sık anne bize yoğurt dondurması yaparmısın talepleri geliyordu .

Konu mutfaksa talepleri savuşturma konusunda iyiyim:) Mutfaktan uzağım çokça:(
Uzun uzun tarifleri aradım okudum sonunda cesaret edip denedim:)
Malzemeler
2Su bardağı süzme yoğurt
1Su bardağı pudra şekeri
1Paket krema
1Paket vanilya sade yapacaksanız
Meyvalı isterseniz istediğiniz meyvanın püresi

wpid-IMG_20130522_234319.jpg

Ev yoğurdumu süzgeçin üstüne kağıt havlu koyarak süzdüm.
Yoğurt ile pudra şekerini çırp.
Kremayı katılaşana kadar çırp
Hepsini karıştır
Kapaklı kapta soğutucuya koy 1 satte bir çırp tekrar buzluğa kaldır.

dondurma_n

Çocukların arkadaşları geldikçe dolabınızda her daim ev yapımı yoğurt dondurması hazır:)

Sade ve çilekli denedim sırada limonlu ,kavunlu var:)

Yoğurt Dondurması” üzerine 3 yorum

  1. Vanilyalısı gerçek dondurma gibi, çilekli buzlanması fazla oluyor, kavunlu buzlanma oluyor, çikolatalı güzel mikrodalgada eritip ekledim ama oda kristalli oldu, limonlu enfes oluyor 1 limon kabuğu ve suyu ile gerçek donurma gibi kristali az… Bu arda yeni limonlu dondurmayı pudra şekerini çıkarıp bal ekleyerek yaptım ballıda çok güzel oldu

  2. harikasın.
    kağıt havlu erimiyor di mi? :((
    ben tülbentten süzsem???
    toplam kaç saatte dondurma oluyo? saat başı çıkarıp çırpacaksak yani..

    1. Kağıt havlu bana tülbentten daha pratik geldi ama öylede yapsan olur .. Kağıt havlu erimiyorda yapışmıyorda… Ben sadeyi 3 kez karıştırmıştım , daha iyi oldu gibi çileklisini 2 kez karıştırbaildim birde meyva olduğundan daha çok kristaller oldu içinde ama yinede yemesi keyifli idi:)Belki 3-4 kez karıştırsa idim olmazdı… Gece bıraktım sabah yedik.. Sadesinin üzerine pastacılar için çıkan bitterlerden aldım eritip döktüm oda güzel oldu.

Bir Cevap Yazın

