Sultanahmet’te Fotoğraf Turu

İnternette Fujifilm’in ÜCRETSİZ fotoğraf çalışmasını görünce hemen kayıt yaptırdım kendime bir tam gün ayırıp Fujifilm’in X serisi makinaları ve objektifleri deneyip profesyonel makinalar hakkında fikir sahibi olurum birşeyler de öğrenebilirim diye düşündüm. Üniversiteye başlayacağım yıl İFSAK’ın açtığı fotoğraf çekme eğitimine gitmiştim . Sultanahmet Çınaraltı’ndan aldığım rus malı bir makine ile fotoğraf çekmeyi öğrenmeye çalışıyordum. Öğrenci biri için biraz maliyetli bir hobi olduğundan sürdüremedim daha sonraları. Ücretsiz eğitimi görünce hemen gitmek istedim , kendim için planladığım organizasyona kızım da gelmeyi çok isteyince sabahki spor kursuna gitmeyip baba ile ağabisini kursa bıraktık biz anne kız Sirkeci’deki Fujifilm merkezine yola koyulduk. Bir yetişkin etkinliğini daha anne çocuk etkinliğine çevirmeyi başarmıştık. İlk iş Hafız Mustafa ‘da bir şeyler yedik kahvaltı yapamadığımızdan  evden çıktığımız için sabah sabah limonata çok iyi geldi. Sonrasında atıştırmak için tarihi Ali Muhittin Hacı Bekir Şekercisi’ne uğrayıp rengarenk akide şekerler arasında kendimize Mor menekşelisinden Güllüye portakallıya kadar çok renkli bir şeker külahı alıp gün boyunca yemek için cebimize attık. Kısa bir seminer sonrası makinalarımızı alıp Sirkeci garından başladık çekimlere. Burada benim kızım bol bol kedi fotoğrafı çekmeye çalışırken bizlerde Deniz’in fotolarını çekmeye çalışıyorduk. Çalışmak acıktırınca anne kız ünlü Tarihi Sultanahmet Köftecisi Selim Usta’nın nefis köftelerinden birer porsiyon mideye indirdik. Sonra Gülhane Parkı , Topkapı Sarayı bahçesi ve Ayasofya arasında çekimler yaptık saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Eğitim ekibi sık sık bizim sorularımızı usanmadan uzun uzun yanıtladılar nasıl çekeceğimiz ile ilgili bilgiler verdiler. Makinadaki özellikle telefon ile bağlan bağlantı kurulup telefondan kumanda edilmesini çok sevdim. Fotoğraf makinasında ki resimleri telefonunuzdan anında paylaşabiliyorsunuz. Hafta sonları Cumartesi Sirkeci Pazar Kadıköy merkezde bu ÜCRETSİZ fotoğraf atölyelerini sık sık düzenliyorlar. Bahar ayında bir hafta sonu 9 – 12 yaş arası çocuklu anneler için bir tarihi Fotoğraf Çekim Atölyesi sözü aldım . En çok Deniz bu işe sevindi çok eğlendi gün boyu müthiş uyumlu idi . Hem fotoğrafçı hem de model olmaktan çok hoşlandı. Benim fotoğraflarım,

Deniz’in çektikleri ise;

Sultanahmet’te Fotoğraf Turu” üzerine 2 yorum

    1. Çok teşekkür ederim Ne hoş çocuklu gezen ailelerin daha çok çoğalmasını dilerim

Bir Cevap Yazın

