Forestanbul Macera Parkı

İki ay kadar önce Belgrad Ormanı’nı çevresini gezerken tesadüf eseri Forestanbul Macera ve Eğlence Parkı’nı keşfettik. Zamanımız çok olmayınca çocuklar tırmanma duvarını denedi bizde biraz içerisini gezdik. Çocuklara, uygun bir zamanda mutlaka geleceğiz diye de söz verdik.  Tırmanma duvarındaki videomuz;
Bu hafta oğlum 12.yaşına bastı , küçüklüğü

nden beri doğum günü partilerinden hoşlanmaz , yaklaşık son 4 senedir önceleri bir iki arkadaşla buluşma şeklinde yaptığımız kutlamalar artık iyiden şekil değiştirdi . Doğum günlerini, oğlumun istediği bir yerde yemek ve hafta sonu istediği bir aktivite yapmak şeklinde organize ediyoruz.
Forestanbul Macera Parkı bu hafta hep beraber gitmek için tam da zamanı idi , bir gün ara ile doğduğu arkadaşı ile anlaştık ve Macera dolu koca bir gün başladı. Eşim Motosiklet kazasından dolayı henüz bu tarz tırmanmalar yapamadığından ben iki 12 yaş ergen ve 9 yaş kızımla parkurları denedik, eşimde aşağıdan çoc

uklara destek verdi.

Karınca Parkurunda eğitim verildikten son

ra parkurlar ,
• Tavşan, Kedi, Panda, Baykuş, Karaca, Maymun, Aslan , Arı , Kurt , Kartal şeklinde zorluk derecelerine göre sınıflandırılmış.
• Biz işgüzarlık yaptık direk Baykuş ile başladık ama mutlaka çocuklar Tavşan Kedi Panda yaptıktan sonra diğer zor olan parkurlara geçmeli.
• Ayrıca yetişkinlerin bu çocuk parkurlarında denemeleri biraz zor çocuk boyuna göre ayarlandığından kendinizi bağladığınız demir halat boyun hizanıza geliyor rahatsız ediyor, yetişkinler çocuk parkurunda ekstra dikkatli olmalı.
Tavşan ve Baykuş 7+ deneyebilecek gibi görünmekte.
Baykuş 9 yaş kızım denedi yaklaşık 8 m yükseklikte , özellikle altından tahta kayarak ipe tutunup karşı kıyıya geçilen kısım zordu, bu kısımda erkek çocuklar önden kendileri geçtiler , kızım için ayaklarını bastığı tahtanın ipini ben yavaş yavaş bıraktım hızlıca altından kaymasın diye , kendim de çelik halatlara basarak geçtim altımda kayan bir tahta ile geçmek korkuttu beni
• Sonrasında kendinizi boşluğa bırakarak

kayma bölümü en en güzel kesim sanırım.
Maymun denemek istedim ama parkurun başlangıcındaki balkona 7-8 m uzunluğundaki ip merdivenler ile çıkma işini yapamadım kızım 5 dakikada çıktı .
Aslan içinde ip benzeri merdiven vardı yaklaşık 6m tırmandım ama iki basamak kala kesildim çıkamadım. Kızım için uygun değildi oğlum arkadaşı ile bu parkuru da bitirdi.
Karaca parkuru erkek çocuklar yaptı bende denedim , özellikle tahta bir kutuya oturup kayılan kısım beni korkuttuğu içi

n ben yine çelik halat üzerinde yürüdüm parkurun sonunda halata asılarak kayılan yer en uzun mesafe Karaca parkurunda da idi bu kısım müthiş.
5+ yaş sanırım pek uygun olmaz boy uzunluğu önemli
• Tırmanma ve Dev salıncak ayrı bir ücrete tabi. Normal giriş ücreti çocuk 30 TL yetişkin 40 TL veriyorsunuz yukarıda saydığım parkurları istediğiniz kadar kullanıyorsunuz zaman sınırlaması yok. Kredi kartı geçerli.
Kendinizi bağladığınız ekipmanlar gayet sağlam güvenli, iki kilit sistemi var birini bağlamadan diğer güvenliği açamıyorsunuz.
• Yemek için bir restoran var içeride güzel bir sobası da var kış günleri için keyifli .
• Paintball içinde geniş bir alan var

İnstagramda  o gün yüklediğimiz  fotoğraflarımızı #çocuklagezerizdoğa hastaginden görebilirsiniz ;

Adres bilgileri aşağıdaki gibi;
İletişim
Kurt Kemeri Mesire Yeri (Mithatpaşa Mh. Davutpaşa Cd., Çitfalan Kemerburgaz Yolu Üzeri) Kemerburgaz – Eyüp / İSTANBUL 34075 Yandex Navi: FORESTANBUL
444 58 67
info@forestanbul.com

Yemek;
Yanınızda birşeyler getirip piknikte yapabilirsiniz,
Yada Fosrestanbul sapağındaki benzincinin orada ki Ofluoğlu Köfteci’ye gidilebilir Kasap Köfte , Kurufasulye, Sütlü İncir ve Hamsiköy Sütlacı denenmeli deriz çocuklardan tam not aldı

Sonrasında Kemerburgaz köyünde turşuculara uğrayıp mutlaka ÜCRETSİZ turşu suyu için derim,

Bir Cevap Yazın

